Pitch decks og VC-outreach: Hvad vi har lært af at kontakte 2.000 fonde

Co-founder, The Marketing Guy, Nick Traulsen
Nick Traulsen
workshop-arena

Tidspunkt: 2. marts 2026 kl. 14.30 - 15.20

Hvordan pitcher man sin startup, så investorer faktisk svarer?

Og hvordan undgår man at spilde måneder på at rejse penge uden resultat?

I dette oplæg deler Nick sine erfaringer fra Atlas Partners. Et selskab der arbejder med at rejse kapital til startups.

Atlas har kontaktet over 2.000 venturefonde, testet hvad der virker og hvad der ikke gør, og lært hvordan man strukturerer et pitch deck, så det bliver læst og forstået.

Du får konkrete råd til:

1. Hvordan du bygger et pitch deck der virker

2. Hvilke fonde du bør og ikke bør række ud til

3. Hvordan du undgår at spilde tid på varm luft og lange processer

4. Og hvordan du kan skabe en reel fordel selv uden netværk

Og så er der en lille bonus. Nick har en tendens til at bruge lidt for mange buzzwords. Derfor introducerer vi Buzzword-knappen. Den sikrer, at der serveres en gin og tonic, hver gang han siger et unødvendigt engelsk udtryk.

Om Nick Traulsen

Co-founder, The Marketing Guy

Nick Traulsen (CEO) er fra The Marketing Guy, som er et paid social bureau med base i hjertet af København. På kun 6 år har det unge team blandt andet hjulpet SOUNDBOKS, Happy Helper, Decofarver, Shaping New Tomorrow (og mange flere) med for alvor at skyde væksten i gang på de sociale medier samt etablere Facebook og Instagram som de primære salgskanaler.
Bureauet fokuserer kun på sociale medier (Facebook, Instagram, TikTok) fordi de hellere vil være specialister på ét felt end at være generalister, der kan lidt af det hele. I dag har de arbejdet sig op til at blive landets førende SoMe-nørder.
Prøv at sætte din annoncekonto og et Excelark foran dem... så skal du se julelys i øjnene og savl i mundvigen!