SEO for startups

SEO-ansvarlig, s360, Nikolaj Mogensen
Nikolaj Mogensen
workshop-arena

Tidspunkt: 15. marts 2022 kl. 14.30 - 15.20

SEO er for mange startups en essentiel aktivitet at have styr på for at skabe langsigtet og vedvarende vækst. Forestil dig at du uden at betale høster 50% af dit salg eller dine leads måned efter måned.

På denne workshop går Nikolaj Mogensen igennem Googles algoritme fra A til Z og viser, hvordan du skal tænke SEO ind på dit website samt i dine kunders købsrejser.

Del 1: Forstå Googles algoritme
Gennemgang af de fire forskellige områder af Googles algoritme: Teknik, autoritet, indhold og UX - dit output er dermed en forståelse for, hvordan du tænker SEO ind og udnytter denne viden til at skabe gratis organisk trafik på Google - måned efter måned.

Del 2: Byg den rigtige SEO strategi
De aktiviteter, du skal lave på SEO, afhænger af dit marked og dit produkt. Denne del drejer sig om, hvad du skal gøre, hvis du indsamler leads kontra, hvis du sælger noget. Se hvordan du med afsæt i søgeadfærd og konkurrence kan bygge den rigtige SEO strategi.

Om Nikolaj Mogensen

SEO-ansvarlig, s360

Nikolaj Mogensen er Head of SEO hos s360. Siden 2008 har han arbejdet med SEO og Content Marketing for en lang række af landets største virksomheder på tværs af brancher og markeder. Således kommer Nikolaj med solid erfaring med performance marketing i både b2b og b2c regi.

Nikolaj har afholdt en række oplæg på både danske og internationale konferencer såsom SMX London, SMX Münich, SEOday, MarketingCamp og Clicksummit.

Han har også blogget i 6 år om hans SEO og content marketing erfaringer på nikolajmogensen.dk. Sidst men ikke mindst står Nikolaj bag 2 fulde kurser om Digital Marketing strategi og Contentmarketing på Golearn.