Tidspunkt: 3. marts 2025 kl. 11.00 - 11.50
I denne session dykker Nicholas ned i, hvordan virksomheder kan udnytte Googles kraft og SEO-strategier til at skabe trafik, konverteringer og markant vækst.
Få svar på, hvordan du opbygger og skalerer Google Ads og SEO, så du sikrer vækst gennem verdens største søgemaskine.
Nicholas viser dig, hvordan man kan bruge data og søgeordsanalyser til at målrette indhold, der møder forbrugernes behov i alle stadier af deres digitale rejse.
Til sidst stiller åbner op Nicholas op for en dialog med deltagerne om Google Ads & SEO's fremtid efter Googles strategi om at opbygge efter "AI First":
- Kommer AI til at ændre spillet for SEO?
- Er der myter og fakta, som virksomheder bør kende til, når de arbejder med søgemaskineoptimering?
- Hvilke cases kan inspirere dig til at optimere din egen digitale strategi?
- Hvordan kan din virksomhed sikre sig, at den er forberedt på fremtidige søgemaskineopdateringer?
Om Nicholas Becker Bertelsen
CEO for _space,
Nicholas Bertelsen er CEO i _space, et af Danmarks førende bureauer med fokus på den digitale kunderejse fra start til slut.
Med sin erfaring og ekspertise inden for digital markedsføring har Nicholas hjulpet brands som Arctic Recovery, Home, Oli Oli, Arla, Casper Sobczyk, Klub Venus, Biosa, Garbanzo, Rynkeby, LaserTryk og mange andre med at vokse og opnå succes ved hjælp af Google og SEO.
Nicholas ved gennem sin erfaring med over 200 virksomheder, hvad de seneste trends inden for digital markedsføring er, herunder hvordan teknologi, automatisering og innovative annonceringsløsninger kan hjælpe virksomheder med at skabe en langsigtet og skalérbar vækst.
Gennem arbejde med hhv. Meta, Google, SEO, E-mail Marketing og TikTok har han en bred forståelse for, hvordan digital markedsføring styrker forretninger, samt hvornår de forskellige kanaler skal tages i brug.
Gennem sit arbejde med sine investeringscases har Nicholas hjulpet fra den spæde start af annoncekonti til at arbejde med årlige marketing spend på over DKK 5.000.000.
Nicholas er klar til at besvare spørgsmål om alle stadier ved opbyggelsen af en digital kunderejse.