
Tidspunkt: 3. marts 2026 kl. 11.00 - 11.50
Det prøvede Jacob og Nick at finde ud af, da de sidste år lancerede en bog med kun 10.000 kr. i budget. Dette inkluderede kamera, mikrofon, programmer, grafik – og ikke mindst annoncering. Med kun 30 dage til at lancere bogen var målet at gå i nul på annoncerne, så man kunne skalere omsætningen.
Hvordan de gjorde, og om det lykkedes, kan du høre i dette fantastiske oplæg, hvor Jacob og Nick deler ud af deres lavpraktiske (og utroligt let kopierbare) erfaringer, så du kan lancere din virksomhed for kun 10.000 kr.
Om Nick Traulsen & Jacob Krogh
Partnere, The Marketing Guy
Nick Traulsen og Jacob Krogh er fra The Marketing Guy, som er et paid social bureau med base i hjertet af København. På få år har det unge team blandt andet hjulpet SOUNDBOKS, Happy Helper, Decofarver, Shaping New Tomorrow (og mange flere) med for alvor at skyde væksten i gang på de sociale medier samt etablere Facebook og Instagram som de primære salgskanaler.
Bureauet fokuserer kun på sociale medier (Facebook, Instagram, TikTok) fordi de hellere vil være specialister på ét felt end at være generalister, der kan lidt af det hele. I dag har de arbejdet sig op til at blive landets førende SoMe-nørder.
Prøv at sætte din annoncekonto og et Excelark foran dem... så skal du se julelys i øjnene og savl i mundvigen!